Tuesday, 19 July 2011

aku SYG kwn

Hri ni, aku kluar ngan kwn2 aku 
G JJ je...
Bkn g mne pun..
Pas tgok wyg, kitorg jln2 skit, then aku g bli kasut n beg utk g kuliah.
Al-maklumlah, duk sne 2 bln dgn keadaan jrk antra dwn2 kuliah sgt 'dkt', kopak la ksut aku.
Beg aku pun mse 2 da putus, tp aku smbg blik.
So, td aku bli lah..
Da alang2 JUSCO tgh wat SALE!!
Prmpuan, pntg nmpk sale..
Sume kdai klau blh nak msuk..
hehehe..
Tp, ksut sukn xda lg.
Aku ad jumpe td, tp duit cam x ckup sgt je..
Wlau elaun da msuk..
Aku kna save2..
Nanti nak kna gne lg bnyk..
Tp yg pntg, mmg best la..
Best sgt kwn2 aku..
Aku syg korg sume..




Aku syg sume kwn2 aku.
To the most my bestfren, Ziey, wlau gmbr ko xda kat sni, x bmkne aku lupekan ko.
Xpa, kami fham, ko bz ngan assignment ko, tp xpa, nnti kte kuar rmai2 k...

Ok, cukuplah smpai sni dlu..
Aslmualaikum.. 

2 comments:

  1. mane gambar kasut ngan beg tu?beg ape yg putus tu?

    ReplyDelete
  2. kat i tak sayang ker??? muahahahah

    ReplyDelete