Sunday 31 July 2011

_SaLaM RaMaDHaN_

Dah lama sangat rasanya x post ape2 kat sini..
walhal bru brape mggu je..
sblum pape, 
aku ingin mngucapkan
SALAM RAMADHAN AL-MUBARAK
buat semua
terutama keluarga, shbt & insan-insan tersayang..
smga ramadhan thun ini akan lbih bmkna buat kte semua..
1st ramadhan aku di palam tanpa keluarga mmg la agk menyedihkan.
tp, itulah namanya pengorbanan kan.. 
RINDUNYA aku pada FAMILY..
kalaulah skrg ni dpt kumpul ramai2 kat umah msti kecoh sgt2...


MY LOVELY FAMILY..
xpa la farah, 
raya insyaAllah ko blik.
insyaAllah ko x kan raya kat PALAM..
nsib baik da bli tiket bas blik raya.. huh!
hehe..
kpda insan yang disayangi khususnya MUMMY n DADDY
doakan adik ye... 
aku akn sntiase mndoakan buat sume insan yang tersyg..
^_^

2 comments:

  1. selamat berpuasa farah.. semoga tabah di PALAM..

    ReplyDelete
  2. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete